ontmoeting

Ik mis je
zoek verdwaald binnenin
naar een ontmoeting van eerder
gevoel van samenzijn
die in een onervaren toekomst
verloren was geraakt
Breng gedachten naar het hier
om aan de oppervlakte
zwevend op mijn huid
het zachtjes te laten wiegen
tot oude tranen drogen
en ik
weer verder kan

Dit bericht is geplaatst in liefde.

3 reacties op “ontmoeting

  1. Henry schreef:

    Even erg stil hiervan! Zo mooi.

  2. thatfullmoonguy schreef:

    Hey Alexandra.. dat is mooi! Welkom!
    En je gedichten…. gedichten als bruggen tussen dat altijd zoekende hoofd en hart van de dichter en de buitenwereld, en de bronnen die hem/haar inspireren… Dus weer binnenwereld worden.
    Met name hier, het raakt me zeer. Heb het gevoel dat alles hierin samenkomt, in een prachtige compacte vorm wat me altijd aanspreekt.

    O… die oude tranen he. Hou op.

    Liefs, Clemens.

  3. sjoerd schreef:

    Je laat de gedachten van een mens op hol slaan, ik mis je ook.

Geef een reactie

