zuiver glas

Ik vouw mijn handen om je heen
en volg de beweging van het leven
in een geborgen tijdsruimte
waar het schouwspel mij stilletjes
doet verlangen naar een wezenlijke
aanraking die niet langer wordt
afgeschermd door de wanden van
het werkelijke bestaan
maar mij voor even opneemt
in de warmte van het droombeeld
en in mijn gedaante de knusheid
van een vredig rijk betover
zonder de betekenis te verstoren
enkel de schat nog eenmaal te wentelen
tot het geschenk in witte parels de
ruimte vult en ik met een lach
op mijn lippen het zuivere glas
kan los laten

Dit bericht is geplaatst in fictie.

5 reacties op “zuiver glas

  1. Leidse Glibber schreef:

    Welkom terug, fijn dat je er weer bent.

  2. Terrebel schreef:

    Aan de champagne? Geniet ervan! x

  3. Di Mario schreef:

    Mooi geschreven, goed dat je weer online bent.

    Love As always
    Di Mario

Geef een reactie

