kerstboom

Sprekend licht uit fonkeling
traan mijn ogen zacht
en v
oer mij mee
draag mij op het
helder schijnen
oh lieve lieveling

Waarin ik heb geloofd
toen alles stil viel om mij heen
zonder adem
stemmen zochten
krachtig te vertalen
wat
jij mij hebt beloofd

Want jouw bezieling
kent geen namen
zo beschermend als het leven knielt
vaker dan we ons laten oprapen
of vinden
als vondeling

Maar dan vind ik jou
prachtige ster uit hemellicht
vol schittering en glans
op de troon die nu mag stralen
waar ik zo van hou

oh lieve lieveling..

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

4 reacties op “kerstboom

  1. Henry schreef:

    Ik geloof het .. oftewel jij doet me geloven. In iig geval in iemand waarop je onvoorwaardelijk kan steunen! :x)

  2. Di Mario schreef:

    Prachtige ster uit hemellicht. Dat zie ik graag.
    Wat is vreemd. Iets wat je niet kent, of iets wat je niet geleerd is.

    Love As Always
    di Mario

Geef een reactie

