stille woorden

Ik leef nu
op stille woorden
maar beschrijf ze
wel voor jou
Als je tussen
de regels leest
weet je hoeveel ik
om jou geef
Ik verlies me zwijgzaam
in de pen
Terwijl ik van binnen
schreeuwend strijd
Hart en ziel spannen samen
vechtend
voor eeuwigheid
De tijd zal zich herlezen
wat mij uiteindelijk
hoopvol leert
of mijn stem ooit
zal tonen
waar deze inkt
nu voor spreekt





Dit bericht is geplaatst in liefde.

7 reacties op “stille woorden

  1. terrebel schreef:

    Soms is schrijven makkelijker dan praten. Voor mij zelfs vaak.

  2. Di Mario schreef:

    Mooi geschreven. En nou niet veranderen he 😉

    Love As Always
    Di Mario

  3. Leidse Glibber schreef:

    Weer mooi en Off topic mooi cadeau he

  4. sjoerd schreef:

    Met de pen kun je beter nadenken over wat je wil zeggen, maar ook daar moet je voorzichtig mee zijn.

  5. Henry schreef:

    Super! Liefde lijkt voor eeuwig. Zo voelt het althans! 🙂

  6. Suskeblogt schreef:

    ik schrijf ook liever mijn woorden dan dat ik ze spreek, vooral als het om persoonlijke intieme feiten gaat.

Geef een reactie

