moed

En dan sta ik bij jou
mijn stem hapert
slaat zelfs twee keer over
wanneer ik je vertel
hoeveel ik van je hou
Ik pak mezelf stevig vast
zodat mijn hart steun krijgt
en pijn voor me opvangt
als ik het niet langer houd
Maar tijdens het sussen en
gefluister hoe erg ik je mis
kan ik niet stoppen met rillen
bij de gedachte alleen al
van wat niet meer is
Met alle moed die ik oproep
terwijl ik naar boven staar
Zeg ik
maar nu moet ik gaan
ik beloof je snel terug te komen

hier onder de maan
waar jij slaapt..

Kerst zonder jou mama
is onbeschrijfelijk

Dit bericht is geplaatst in liefde.

7 reacties op “moed

  1. sjoerd schreef:

    Sommige zaken kun je niet terugdraaien, maar blijven je altijd bij, gelukkig maar.

  2. Henry schreef:

    Ze kijkt naar beneden en ziet haar dochter verdrietig zijn. Ook zij krijgt tranen in haar ogen. Tranen die overgaan in sneeuwvlokken. Misschien een witte kerst. Tranen mogen, dat is goed, de mooie herinnering blijft. Maar als het nu gaat sneeuwen wil zij dat je lacht en naar boven kijkt met een brede glimlach!

  3. Leidse Glibber schreef:

    Pfffff echt mooie reactie van Henry

  4. Di Mario schreef:

    Mooi zeg. Met gevoel. Henry heeft er een mooie reactie op gegeven zodat het plaatje helemaal compleet wordt.

    Love As Always
    Di Mario

  5. Kippenvel.. Prachtig.. Veel sterkte! With love ♥ S.

Geef een reactie

