in een nacht

Ver hier vandaan
in het donker tussen alle sterren
en het schijnen boven mij
waar niemand anders hoort dan enkel wij
of het gerinkel van de glazen onder ons
laat ik me in je armen zijn
Ik wil blijven
Ondanks zwerven op de spiegels van
geliefde taal of op de scherven van geluk
die jou tot winnaar straalt
Ik wil blijven
Liefhebben tot de wolken in elkander
gaan en regen of hevige storm
ons niet uit de roze boeien slaan
Ik wil blijven
als alle stukjes licht zijn opgeraapt
en oude liefde in een nacht
kan voortbestaan

Dit bericht is geplaatst in fictie.

6 reacties op “in een nacht

  1. doubledot schreef:

    Heerlijk! Wat beschrijf je dat weer mooi. Zo zou ultieme liefde moeten zijn .. zielsverwanten, één van geest, elkaar aanvoelen zonder woorden. Wat zou ik graag in zo een situatie verkeren!

  2. sjoerd schreef:

    Passie straalt het uit

  3. merel schreef:

    ontroerend mooi, ik ontdekte je via Sjoerd zijn log, fluisterzacht’ sprak me aan …. goed dat je daar tegenkwam

  4. Di Mario schreef:

    Een plaatje weer om te lezen. Prachtig verwoord.

    Love As Always
    Di Mario

  5. thatfullmoonguy schreef:

    De tijdloze liefde; de eeuwigheid één. Gosh.. voor mij is het deze slotzin Alexandra! Zucht. Droom….

Geef een reactie

