grote water

Vertel me jouw dromen
want ik moet weten of je mij
net zo wilt houden
als ik toen
jouw gebroken
woorden wilde
opnemen en je terug liet komen

Vertel me
Wil je mij
kussen of is de kaars
gestopt met
branden
het hevige
vuur op jouw lippen
en
de begeerte van het leven
in andere tijden afgelopen
waar onze onbedekte
lichamen
p
ijn in verstopte zinnen eerder
onder ons lieten liggen

Vertel me
Breng je al het broze boven

of ben je bang om te geven en
de tranen
van verlangen
weg te
laten stromen in het
grote water van de wereld
waar ik je niet
kan vinden
en jouw w
eek geworden stem
niet meer kan horen
Vertel me..

Dit bericht is geplaatst in fictie.

5 reacties op “grote water

  1. merel schreef:

    ik hoop dat het mooie woorden worden, dat wat je vraagt om te vertellen

  2. Di Mario schreef:

    Ga daar dan maar even voor zitten, want als je al die woorden tot je wilt nemen….

    Love As Always
    Di Mario

  3. Leidse Glibber schreef:

    je bent weer behoorlijk productief

  4. doubledot schreef:

    Ik zou je alles kunnen vertellen .. Zonder dat je me kent zou ik mijn hart willen luchten bij jou .. Mijn liefdesverhaal, mijn gevoelens voor die ene vrouw. Het mooiste wezen dat ik ken. Er is geen andere vrouw waarmee ik zoveel verbondenheid voel dan die met haar. Zij is zo bijzonder .. zo speciaal Zij .. is mijn alles. DAT zou ik je willen vertellen! x

  5. Henry schreef:

    Prachtig beschreven wederom! Ik ben trots op je ..

Geef een reactie

