pure liefde

Speel jij mij
een nummer
Ik wil mijzelf
verliezen
Jouw pure
liefde spiegelt
in tonen
die ontroeren
Het laat mij
zwevend diepen
op de snaren
van het leven
Mag ik het ritme
nemen
Wil jij mij dan
ontvangen..

Dit bericht is geplaatst in liefde.

6 reacties op “pure liefde

  1. Leidse Glibber schreef:

    Hij is weer mooi en mocht je niet meer schrijven voor 2014 dan alvast de beste wensen

  2. Heel mooi en rakend! With love ♥ S.

  3. Terrebel schreef:

    ‘Het laat mij zwevend diepen’ Geen idee wat het betekent maar het voelt heel goed…
    Het komt ook wat bekend over…

  4. merel schreef:

    een liefde minnend op de snaren van het leven ….. zo mooi geschreven

  5. Clemens schreef:

    Alle soorten liefde he Alexandra. Mooimooi!! Ja, George Harrison begreep dat ook wel. Dat liedje is zo geweldig, en het is ook zo lekker simpel…. hij was na een paar woorden eigenlijk wel klaar, maar ik zie hem denken: de muziek loopt zo lekker, jammer om er nu al mee op te houden! Toen begon hij gewoon van voor af aan met woorden en muziek.

    Fijne jaarwisseling!
    Liefs, Clemens. ☼

  6. Henry schreef:

    Erg mooi Alexandra! I like it! X

Geef een reactie

