bubbels

Als ik dan mijn glas
in het licht hoog zie
en de bubbels laat
zegevieren in het
bad van nostalgie
Voelt het als een
trofee die bruisend
de essentie opliep
en zodanig als
herinnering wordt
opgediend
Flitsend op afscheid
maar ook spartelend
naar de rand van
verschiet
Rollen de tranen
over de buitenkant
de
spiegeling of
nieuwe visie
mag worden gevierd
Met al het goud boven
en alles en meer wat
me lief is
Wens ik iedereen

in het hier en daar

Een gelukkig Nieuwjaar!

Dit bericht is geplaatst in liefde.

7 reacties op “bubbels

  1. sjoerd schreef:

    Het sprankelt er gewoon vanaf…

  2. Leidse Glibber schreef:

    Ook voor jou alvast de beste wensen voor 2014

  3. merel schreef:

    voor jou ook heel veel lieve wensjes, dat je nog veel moois hier brengt op je fluisterzacht blogje, heel veel goeds en warmte voor het nieuwe jaar

  4. Henry schreef:

    Alles en meer vooral voor jou Alexandra! X

  5. thatfullmoonguy schreef:

    Wauw… Ik hoop, dat het zal bruisen Alexandra. Alle moois en liefs voor het komende jaar!
    ☼ Clemens.

  6. sjoerd schreef:

    Ik wens ook jou een heel gelukkig, florissant, verwarmend en liefdevol 2014 toe….

  7. Salty Letters schreef:

    2014. Een leeg glas dat gevuld mag worden, met alles wat goed zal bekomen… . L’Chaim, Alexandra. X

Geef een reactie

