klopt

Je zult zien
de liefde
zoekt mij later
Het zal
mij vinden
ooit
Want liefde
kent geen
namen
geen adres
geen taal
of kleur
Het komt
als ik gezien
ben later
en zal van mij
zijn dan
Als mijn hart
het zelfde
klopt
in die tijd
van jou

Dit bericht is geplaatst in liefde.

4 reacties op “klopt

  1. Henry schreef:

    Zucht .. Wat mooi! Vroeg of laat vindt iedereen de liefde! Prachtig opgebouwd deze .. Hier hou ik van. šŸ˜‰

  2. merel schreef:

    ik zucht mee met Henry . . .

  3. Leidse Glibber schreef:

    hij is weer mooi. OT misschien in eigen beheer eens over uitgeven nadenken of voordrachten bij dichtersfestivals

  4. sjoerd schreef:

    Dat is het nadeel van de liefde. Je vindt het niet, je wordt gevonden…

Geef een reactie

