op de regels

Merel

ik lees je toekomst
in het water
en zie je kansen schoon
Want in de stilte van het staren
ligt een hoger troon
Zolang schaduw en zon
daar debatteren
zullen dromen meerderen
Stralend op de regels
die de zee illustreren
Met de jury uit
onmetelijke ruimten
en tussen de letters
van jouw betoog
Verklaren de golfen
aan de aarde
dat je gedachten
zijn aangenomen


Dit bericht is geplaatst in liefde.

5 reacties op “op de regels

  1. merel schreef:

    Zo lief van je , en zo mooi ….. dank je wel hiervoor, ik vind het prachtig ….. Vind je het goed dat ik het uitprint zodat ik het altijd dicht bij me heb

  2. Henry schreef:

    Mooi. Ze zijn iig aangekomen hier .. πŸ™‚

Geef een reactie

