ik weet het

Het klinkt misschien
heel vreemd als ik
je vertel dat ik mijn
leven lang op jou
gewacht heb
Dat ik al van jou was
zonder dat jij
het wist

Het lijkt misschien
heel vreemd als ik
je laat zien dat ik
ons in dromen al
geleefd heb

Dat ik al bij jou was
zonder dat jij het
door had
Het voelt misschien
heel vreemd als ik
je laat voelen dat ik
jou al geraakt heb
Dat ik al naast je was
zonder dat jij
mij zag
Het is misschien heel
vreemd dat ik je nu pas
l
ief heb

Dit bericht is geplaatst in liefde.

7 reacties op “ik weet het

  1. Terrebel schreef:

    Is helemaal niet vreemd. Heb al twee keer meegemaakt dat ik langdurig iemand tegenkwam in mijn dromen en pas jaren later in het echt…

    OT: DCA ken ik en heb ook al diverse opdrachten voor ze gedaan. Maar het blijft sappelen en daar wil ik graag van af…

  2. merel schreef:

    soms weet je dat er iets of iemand is , maar beseft het nog goed tot ineens ….

  3. Henry schreef:

    Mooi beschreven! Liefde is begrijpen zonder woorden. Gewoon door er te zijn. Diep van binnen. Door te weten ..

  4. Di Mario schreef:

    Dat gevoel herken ik wel. Mooi gevoel als je elkaar eindelijk gevonden hebt.

    Love As always
    Di Mario

  5. sjoerd schreef:

    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt hiermee….

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Heden en verleden, treurnis en blijheid, jij en ik, wij van binnen en alles van buiten… alles is een en loopt door elkaar… en dat bevalt me eigenlijk wel. Je weet, dat het er is, dan.
    Mooi !

Geef een reactie

