diepste punt

Als ik zachtjes over
het water wandel
en mijn
blote voeten
de pure stroming
van glans laat voelen
Vingertoppen
deinend
in de lucht
het tempo
laat dragen

en mijn blouse als
een
sluier rond mijn
lichaam
laat vormen
Zoekt wind al zingend
mijn gouden haren
Om mij naar het uiterste
van mijn dromen
te voeren

en jou daar ergens
op het diepste punt
ontmoeten

Dit bericht is geplaatst in fictie.

7 reacties op “diepste punt

  1. Salty Letters schreef:

    Ah ……….. de zee, de zee…… hoezee! Hoe zee?? Nou gewoon heel heel veel zee. Noordzee πŸ˜‰
    Ik wacht op je. πŸ™‚

  2. Di Mario schreef:

    Ik sta klaar hoor… dat zijn toch mooie momenten die iedereen wil meemaken.

    Love As always
    Di Mario

  3. Henry schreef:

    Ik droom met je mee en ga je je zien in mijn dromen .. Want in mijn dromen en de liefde is niets onmogelijk!

  4. Dos puntos schreef:

    Zo herkenbaar! Sommige mensen maken de wereld mooier… gewoon door er te zijn. πŸ˜‰ Daar schrijf ik over.

  5. merel schreef:

    dromerig mooi, het geeft me een warm gevoel

  6. Leidse Glibber schreef:

    Ik zie je lopen πŸ™‚

Geef een reactie

