grenzeloos

Voor altijd onderweg
ik hou je vast
al moet ik heel
de wereld bereizen
dicht tegen mij aan
over alle grenzen
die ik overstap
jij leeft
Blijdschap
en tranen die mij vertellen
hoe diep het gaat
nooit ben je echt weg
ik raak je aan
voel het ritme van mijn hart
jij bent daar

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

5 reacties op “grenzeloos

  1. Leidse Glibber schreef:

    Off topic, ze kan heel goed zingen alleen haar nummers aankondigen daar is ze heel bedeesd in 🙂

  2. merel schreef:

    om stil van te worden

  3. Henry schreef:

    Precies! Hartverwarmend en grenzeloos mooi!

  4. Di Mario schreef:

    Je bent altijd onderweg in het leven. Dat maakt het leven mooi.

    Love As Always
    Di Mario

  5. sjoerd schreef:

    Dat is heel close…

Geef een reactie

