heimwee

ik raap je op
je bent van steen
koud
maar ik voel je anders
ik zie je kleuren
onder de ruwheid
van het straatleven
op mijn handen
draag ik je
herinneringen
draaien kanten
geluk van binnen
spreekt mij aan
oud thuis van
hoop en liefde
waar alles is gebleven
in de ronding
van ons samenzijn
heimwee
maar ik voel je anders
warm
leg ik je neer

Dit bericht is geplaatst in liefde.

6 reacties op “heimwee

  1. Echt prachtig weer!! Heel mooi! With love ♥ S.

  2. sjoerd schreef:

    Dat heb je mooi onder woorden gebracht.

  3. Terrebel schreef:

    Steen is niet alleen koud en hard. Steen is vaak ook mooi en warm…

  4. Di Mario schreef:

    Het gedicht doet me in de verte een beetje denken aan het nummer Yesterday van de beatles.

    Lov eAs Always
    Di Mario

  5. Leidse Glibber schreef:

    Knap dat je zelfs een steen gevoel en warmte weet te geven

  6. merel schreef:

    warme herinneringen brengen zelfs leven in de koude steen

Geef een reactie

