ik deel mijn ik

ik geef je mijn ziel
mijn onschuldige liefde
gaat hierin bloot
alles wat je voelt
is echt en van jou
ondanks de schaduwen
ze volgen mij
maar ik wil niet 
dat nacht mij neerhaalt
ik wil sterk het licht
blijven zien
en geloven dat onze
liefde vrijheid
losmaakt
open je ogen
ik deel mij ik door jou
om ons heen
zal het hart zich
laten horen

Dit bericht is geplaatst in liefde.

9 reacties op “ik deel mijn ik

  1. Leidse Glibber schreef:

    Off topic, Eppo is weer leeg gelopen 🙂

  2. Henry schreef:

    Een ziels liefde is nooit te verbreken, omdat deze liefde oneindig is. Ik zou er trots op zijn als ik diegene zou tegenkomen en ik zou er van genieten. Onvoorwaardelijke liefde is het ultieme houden van! 🙂

  3. Di Mario schreef:

    Alles delen met elkaar is toch wel het ultieme. Maar niet elke liefde is oneindig.

    Love As Always
    Di Mario

  4. merel schreef:

    houden van ….. echte liefde …. zo wondermooi

  5. Linda schreef:

    Heel erg mooi verwoord 🙂

  6. Clemens schreef:

    Delen is het, hè. Alles is één – of het nu onder je liefde- of je fictiegedichten staat 🙂 Heel mooi!

    Dankjewel voor je reaktie! Ik bouwde de spanning wel op hè.
    Ja, in die cirkel komt alles samen en vloeit ineen… en gaat het uiteindelijk om de levenskracht. Als je die eruit kunt halen, is het goed.
    Liefs!
    Clemens.

  7. sjoerd schreef:

    Iemand zou jouw op handen moeten dragen…

Geef een reactie

