vriend

Ik hou van jou
In alles wat je
In mij ziet
In alles wat je
Met mij doet
Hoe je mijn
Haren streelt
Hoe je mijn
Lippen kust
In alles wat
Je raakt
Alles wat in
Mij beweegt
Nu of later
Lieve vriend

Dit bericht is geplaatst in liefde.

5 reacties op “vriend

  1. Di Mario schreef:

    Mooi toch… Liefde is iets moois.

    Love As Always

    Di Mario

  2. Leidse Glibber schreef:

    love is in the air 🙂

  3. sjoerd schreef:

    Jouw lief heeft heel veel mazzel…

  4. merel schreef:

    een mooie ode aan de liefde

  5. Henry schreef:

    Ik zou het niet beter kunnen omschrijven! Love it

Geef een reactie

