ren me stuk

hier sta ik dan
verloren in jou
ik kijk de lucht blauw
en neem
de wind
tussen
mijn vingers
de vogels vliegen laag
ik reik naar ze
maar ze vinden mij niet
het zicht van de horizon
brengt
hen heen
ik klim bijna mee
de kou vergeet
hoe eenzaam het is
voel de ster in de verte
met vallen en opstaan
waar ik om geef
ren me stuk
tot ik weer warm ben
en sta bij jou
gevonden en heel

Dit bericht is geplaatst in liefde.

6 reacties op “ren me stuk

  1. Terrebel schreef:

    Heerlijk warm zand dat tussen de vingers door glipt maar dat is niet erg want er is genoeg!

  2. sjoerd schreef:

    Een volkomen misplaatste gedachte dwarrelde naar boven met het lezen van dit mooie gedicht: “Ren je rot…”

  3. Di Mario schreef:

    Ik doe graag dingen zodat ik de kou vergeet. Dat warme, daar hou ik wel van.

    Love As Always
    Di Mario

  4. Leidse Glibber schreef:

    stuk voor stuk elke keer weer mooi.

  5. merel schreef:

    doet me denken als ik ga joggen, krijg het dan altijd warm.
    weet ook wel dat je woordjes niet dat bedoelen … als je nu eens kon rennen tot bij ….. de warmte nog eens voelen

Geef een reactie

