verbonden stemmen

ik draag
de herinnering
op mijn handen
in een mooi frame
de harde waarheid
vanuit zacht linnen
in mijn ogen
vuurt een traan
maar het doet
geen pijn
want de letters
zijn er niet
geluiden komen
wel tot mij
verbonden stemmen
raken de omlijsting
kwijt
ze omringen alles
wat ooit eerder
is vastgelegd

Dit bericht is geplaatst in liefde.

5 reacties op “verbonden stemmen

  1. johndoe1991 schreef:

    Ik wou dat ik zulke gedichten kon schrijven. Je verwoord in al je posts alles ook zo mooi 🙂

  2. merel schreef:

    het zachte linnen maakt het wat draaglijker …. mooi weer

  3. sjoerd schreef:

    Herinneringen vervagen als je ze niet probeert te vangen.

  4. Leidse Glibber schreef:

    Toch vind ik dat je er meer mee moet doen, te beginnen met bijvoorbeeld mee te doen met voordrachten op poeziedagen

  5. Henry Blankvoort schreef:

    Je doet mij er nu al veel plezier mee. Blijf door gaan op gevoel. Laat al het mooie maar komen dan valt uiteindelijk alles op zijn plek, daar geloof ik in. x

Geef een reactie

