zie je

ik hou je
in mijn wereld
alles wil ik van jou
al sta jij hier of daar
ik zie jou als voorspeld
en ontmoet jou vaker
dan jij mij kent
ik vertel ook nooit
dat ik naar jou luister
wanneer jij midden
in de nacht
ergens wakker bent
zonder dat jij mij ziet
of weet dat ik op
jou wacht
het geluid staat zacht

maar mijn gevoel
slaapt niet
hoe ik aan jou denk
omgeeft meer
dan jij verwacht
heel dichtbij me
zie je

Dit bericht is geplaatst in liefde.

11 reacties op “zie je

  1. Terrebel schreef:

    Mooi! Je hoeft niet samen te zijn om je verbonden te voelen…

  2. Dos Puntos schreef:

    Oja ik begrijp je zo goed ..

  3. Di Mario schreef:

    Alleen maar toch samen. Dat is een mooi gevoel.

    Love As Always
    Di Mario

  4. sjoerd schreef:

    Liefde is onvoorwaardelijk, afstand is daar geen begrip.

  5. merel schreef:

    mooie liefdeswoorden, voor altijd met elkaar verbonden, waar dan ook

  6. Henry schreef:

    Ik vind deze zo mooi! Ik kan het niet uitleggen ..

  7. Leidse Glibber schreef:

    hoeveel lezers heb je ongeveer want je gedichten zijn echt het lezen waard

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Oehhh.. ja! “Het geluid staat zacht, maar mijn gevoel slaapt niet” vind ik zo mooi. En het hele gedicht, natuurlijk.
    Zucht…. Voor altijd verbonden inderdaad, hoe, waar en wanneer ook…

    Dank je voor je reaktie Alexandra, ja wat een kadootje he? Als iemand zoiets voor je maakt… Dat blijven lezen komt misschien ook door de kleine lettertjes, haha. Maar dat kon niet anders.

    Ik heb nog een vraagje voor je. Je zet hier soms ook mooie songteksten neer. Hoort daar ook muziek bij, worden ze wel eens uitgevoerd? Zou zo mooi zijn he, dat is ook mijn droom bij sommige gedichten.

    Liefs van hierzo ๐Ÿ™‚
    Clemens.

Geef een reactie

