gewoon anders

Als je even
niemand bent
gewoon anders
een soort schim
die laag de straten
wil verkennen
kwetsbaar
maar ondanks
hoge stemmen
gedragen blijkt
door een schaduw
met armen en benen
tegen het donker
of licht wat tergend strijd
gewoon anders
waar niemand je kent
je mag verdwalen
in waar je wilt staan
zonder dat je
verloren raakt
of iemand anders
je bekend maakt
mag dat dan even..

Dit bericht is geplaatst in liefde.

6 reacties op “gewoon anders

  1. thatfullmoonguy schreef:

    Het is voor anderen soms zo moeilijk te begrijpen hè, dat je er even niet bent. Even uitzwerven. Dat dat bij je hoort.
    Ik moest het ook leren accepteren… maar vind dat dat mag, ja.
    En wat schrijf je dat mooi vloeiend en natuurlijk op! Zucht..
    Liefs, Clemens.

  2. Henry Blankvoort schreef:

    Gewoon anders en toch jezelf willen zijn wordt je door anderen meestal niet gegund. Vooral jezelf blijven, heb vertrouwen, leef op je gevoel .. X

  3. די מריו schreef:

    Van mij wel hoor. Ik hou toch al niet van die eenheidsworsten, dus go your gang.

    Love As Always
    Di Mario

  4. sjoerd schreef:

    Een beetje privacy moet kunnen…

  5. merel schreef:

    dat mag je hoor, het doet me aan iemand denken die me heel dichtbij staat … ik moet er even van slikken ….. anders zijn is ook mooi maar wordt niet altijd goed begrepen of aanvaard

Geef een reactie

