pieces

ik raap ze op
stukje voor stukje
tot ik weer in elkaar pas
en alles klopt
een spiegel knikt
mijn haren kamt
lippen stift en
mijn blouse strikt
zonder dat ik zelf
beweeg of ogen zien
dat alles goed ligt
ik geef me over
geheeld
in wat soms breekt
met uitzicht op een lach
als ik mijn traan kus
in beeld

Dit bericht is geplaatst in liefde.

6 reacties op “pieces

  1. Henry schreef:

    Breekbaar en tevens krachtig! Mooi ..

  2. sjoerd schreef:

    Broos, teer, maar toch kneedbaar is een nieuwe vorm.

  3. Leidse Glibber schreef:

    je bent echt weer super productief

  4. Di mario schreef:

    Mooi, kwetsbaar, maar mooi.

    Love As Always
    Di Mario

  5. merel schreef:

    zo broos, zo mooi ….. ik kneed voor jou een lach en leg het op je lippen

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Heyy… daar ben ik blij om Alexandra! En heel mooi verwoord, prachtig de visie vanuit de spiegel…. en het klopt zo, dat je er nog niet echt bijbent. Die tussenfase hè.
    Kijken, wat de wereld weer brengt…

    Liefs, Clemens.

Geef een reactie

