carousel

There is no quiet
sound in me
if I want to translate
who I am
I keep moving
a kind of carousel
whose melody
haunted me
without
my rhythm disturbs
just know
if my feelings are still
or need to be pushed
forward
and turn the music
louder
If I choose the
right tones
I want to be

Dit bericht is geplaatst in liefde.

5 reacties op “carousel

  1. sjoerd schreef:

    Soms is het gewoon moeilijk om de juiste toon in je leven te vinden.

  2. די מריו schreef:

    Ook niet alles is goed te omschrijven.

    Love As Always
    Di Mario

  3. Leidse Glibber schreef:

    Off topic, mee eens dat het mooiste een echt boek blijft ipv een schermpje.
    Off topic2 Stond mij nou bij dat Ilias ook bij jou in de stad kwam of was dat bij iemand anders.

  4. Leidse Glibber schreef:

    hahhahah en ik denken dat ilias ook bij jullie in de stad op de markt stond 🙂

  5. merel schreef:

    Ik bewonder je dat je ook in het Engels woordjes kunt schrijven … ik zou het niet kunnen.
    Misschien daarom ook dat het in het Engels me niet zo aanspreekt.

Geef een reactie

