gek!

Ik ben verslaafd
verslaafd aan jou
woeste man
mijn beheersing
is zoek maat
compleet van de
weg geraakt
verdwaald in jou
in jouw ogen
verzadigd ja
in de absurde wereld
van vandaag
maar morgen
mik ik toch ook
dwaas
als een idioot
gewapend met trek
zonder gevaar
op jou gek!

Dit bericht is geplaatst in liefde.

11 reacties op “gek!

  1. Suskeblogt schreef:

    mooi geschreven.
    wel zorgen dat je jezelf niet verliest.

  2. terrebel schreef:

    Een gevoel om van te genieten!

  3. sjoerd schreef:

    Helaas ben ik niet de woeste man, maar meer de gevoelige man…

  4. merel schreef:

    Wat gaat dat geven morgen

  5. Di Mario schreef:

    Mmmmmmmmmmmmm, dat klinkt als passie.

    Love As Always
    Di Mario

  6. Leidse Glibber schreef:

    en dan ga ik gelijk googlen op woeste man , maar wordt er niet veel wijzer van 🙂

  7. Dos Puntos schreef:

    Ik vind je schrijfsel(s) woest aantrekkelijk, just like you! 🙂

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Haha, geweldig Alexandra! Ennn… ook ff iets anders. Mooi.
    Ik ga even verder reageren bij supergirl…

Geef een reactie

