waar ben ik morgen

ik kniel bij
jou en voor
een moment
vind ik je terug
de tijd van ons
samen gewoon
opnieuw vanaf
het begin
maar hoe zeg ik
het jou
sorry het is zo
weer over
hoe houd ik ons
dan bij elkaar
waar ben ik morgen
als jij hier blijft
herinneringen
tillen mij op
gedragen door
wat wij hebben
en zomaar
in mijn nieuwe wereld
kijk ik
achterom

Dit bericht is geplaatst in liefde.

8 reacties op “waar ben ik morgen

  1. Leidse Glibber schreef:

    Toch blijf ik van mening dat je er meer mee moet doen. Hier heb je bv regelmatig dichtersmiddagen met voordrachten, is dat bij jullie niet . (geen idee waar je vandaan komt šŸ™‚ )

  2. thatfullmoonguy schreef:

    O… , ja!
    De oude wereld is groot, divers en vooral intens – en de nieuwe lijkt dat niet allemaal op te kunnen nemen om dĆ n door te gaan…

  3. thatfullmoonguy schreef:

    BTW: zeker als jij het ook leuk vindt, zou je er misschien meer mee kunnen doen. Voorlezen, een bundel misschien? Een dichtwedstrijd?
    Het liedje van Ilse is ook prachtig!

  4. sjoerd schreef:

    Ik kijk alleen nog maar vooruit…

  5. Di Mario schreef:

    Mooi geschreven, zo met gevoel.

    Love As always
    Di Mario

  6. Mooi hoe je gebruik maakt van verschillende tijdsaanduidingen om daarmee het gevoel nog intenser neer te zetten.

  7. merel schreef:

    heel stilletjes gelezen ….. het raakt me

  8. Henry Blankvoort schreef:

    Stemt me droevig maar je hebt het zo mooi beschreven! X

Geef een reactie

