bewaar mijn liefde

je luistert anders
maar hoort me wel
want ik spreek
zonder woorden
onze taal
alleen jij hoeft
te voelen
waar mijn gedachte
over gaat
als jij deze liefde
voor ons spaart
komt de stem
altijd samen
en is tijd slechts
een noemer
die onze hoop
nog sterker
maakt

Dit bericht is geplaatst in liefde.

8 reacties op “bewaar mijn liefde

  1. terrebel schreef:

    Want wat is tijd voor hen die eeuwig liefhebben?

  2. Henry Blankvoort schreef:

    Prachtig .. Zonder woorden elkaar aanvoelen. Ruimte en tijd zijn slechts een begrip .. Of ja toch, twee woordjes ‘Higher Love’

  3. Leidse Glibber schreef:

    Sta bijna dagelijks versteld van je productiviteit

  4. Mooie beschrijving van een duurzame verbondenheid

  5. Di Mario schreef:

    Mooi, echte liefde zit in je en die hoef je niet door middel van woorden naar buiten te brengen.

    Love AS Always
    Di Mario

  6. sjoerd schreef:

    Daar heb je een mooie invulling aan gegeven. Ik ben te nuchter om dit op deze wijze te verwoorden en vind het knap van mensen die dat wel kunnen.

  7. merel schreef:

    dat is eeuwige liefde

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Time is on my side… ook nog zo’n liedje dat in de Top 2000 hoort πŸ™‚ Maar nu wel een bijklank heeft door een enge film, haha. Afijn – tijd kan vervelend zijn, maar geeft je ook de ruimte om het voor elkaar te krijgen ! Dus al met al…..

Geef een reactie

