hoogtij

als je mij kunt
zien in de massa
oog in oog
blauwer dan blauw
boven in de lucht
op het hemelse
kussen tussen
de sterren en
alle andere kijkers
rond ons hier
die vechten om
het dromenrijk
breng mij dan
voor even
naar een paradijs
verder weg dan
het wolkendek siert
en laat mij jou
beschermer zijn
volgens aardse wijs
maar bovenal
voor de liefde
die hoogtij viert

8 reacties op “hoogtij

  1. terrebel schreef:

    Weinig dingen zo fijn als samen dromen…Heerlijk! En ik ga het binnenkort weer in Frankrijk doen, samen met mijn geliefde. Fer weg van televisie en internet…Woehoe!

  2. Henry Blankvoort schreef:

    “oog in oog blauwer dan blauw” daar wil ik zijn!

  3. sjoerd schreef:

    Ik kan daar zo verlieft op worden…

  4. די מריו schreef:

    Samen, dromen en liefde, dat zijn toch drie dingen die samen mooie dingen kunnen brengen.

    Lvoe As Always
    Di Mario

  5. merel schreef:

    dat je beschermer voor altijd heel dicht bij jou mag zijn

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Je hebt in een kort bestek de kern van het leven samengevat… wauw. Inderdaad: samen, en liefde, en dromen van samen en liefde. Ik denk dat jij een heel goede beschermer bent!
    Liefs, Clemens.

  7. Leidse Glibber schreef:

    En alweer weet je het zo mooi te zeggen.

  8. Je hebt mooi de beleving neergezet, een ondefinieerbare plek waar we toch allemaal wel eens van gehoord lijken te hebben, van waaruit de schimmige beleving van wat toen als geluk moet hebben gevoeld nog na-echoot.

Geef een reactie

