stem geluid

in de wereld vol
stemmen zoek
ik mijn klank
geluid wat voor mij
spreekt als ik de
weg kwijt ben
tussen alle roepers
en het gevoel
waaruit ik iets zeg
want soms komt
de storm van
veelweters te hard
op mijn kant
en probeer ik
mijzelf te vinden
in het gejoel
van het leven

7 reacties op “stem geluid

  1. Salty Letters schreef:

    Een grensbewaker voor je oren zetten. Niet alleen de vele decibellen buiten sluiten, maar ook de onzin, de roddels, de ruis.

  2. merel schreef:

    de stilte is nog zo moeilijk te vinden soms zou je als het ware willen buitensluiten van al die geluiden

  3. sjoerd schreef:

    Alleen stilte helpt hierbij…

  4. די מריו schreef:

    Soms is het beter om je af te sluiten zodat je je eigen geluid kan horen.

    Love As Always
    Di mario

  5. Mooi het gevoel van verwarring en overmacht neergezet! Vooral “het gejoel van het leven” geeft dat gevoel sterk weer.

    om mij heen stemmen
    zoveel, dat ik niemand hoor
    en toch alleen blijf

  6. thatfullmoonguy schreef:

    O, hou op… Ze kunnen zo’n herrie maken hè.

Geef een reactie

