love rules

ik kan je niet los laten
als ik zie hoe je beweegt
je spieren gebruikt
wanneer ik naar
je toe buig
jouw ogen mij verdiepen
net als ik wil gaan
maar de vlammen van
jou aanraking mij
vastbinden
tot aan de bodem
van mijn verlangen
en jij de zucht
laat gelden als een
verleidelijke prikkel
die over mijn lichaam
mag beslissen
waar ik geen
herhaling van wil missen
want dan
duik ik zo weer
in de liefde..

Dit bericht is geplaatst in liefde.

6 reacties op “love rules

  1. Di mario schreef:

    Soms wil je inderdaad dat de liefde niet over is. Dat hij niet overgaat. Of dat hij elk moment weer kan beginnen. Het is helaas niet altijd mogelijk.

    Love As Always
    Di mario

  2. sjoerd schreef:

    Er is niets mis met een duik in de liefde…

  3. merel schreef:

    zo vol van liefde

  4. Henry Blankvoort schreef:

    Wat een prachtige woorden. Ze gaan over ultieme liefde. Verlangen naar het samenkomen, loslaten en elkaar opnieuw vinden. Het herontdekken, aanvoelen zonder woorden .. Ja, dan volstaat alleen een zucht .. Daar kan ik niets aan toevoegen! Wat rest is het verhaal over de liefde zoals ieder die wil voelen. Bedankt voor dit mooie delen! x

  5. Leidse Glibber schreef:

    Ik weet niet of je in de buurt van leiden woont, maar hier hebben we in de zomer sinds een paar jaar de middag “dichter bij het terras” . Meerdere dichters dragen dan op de terrassen voor uit eigen werk. Zou het daar wel eens over willen hebben met je.

  6. Wat leuk Glibber en lief dat je aan mij denkt hierbij. Ik woon helaas niet in de buurt, maar mocht ik een keer in Leiden zijn, zoek ik je op 🙂

Geef een reactie

