je hoort mij

als ik samen met
jou het pad
van herinneringen
bewandel
en op de weg
mijn stilte
laat schemeren
over de schaduw
die ons volgt
dan ben ik verrast
hoe jij bij iedere
nieuwe stap
mijn stem kunt horen
zonder een
woord te hebben
gesproken

8 reacties op “je hoort mij

  1. sjoerd schreef:

    Liefde heeft geen woorden nodig

  2. Henry Blankvoort schreef:

    We verstaan elkaar zonder woorden. Dat weet je toch! 😉

  3. Sprekende herinneringen die je begrijpt maar vrijwel zelden woordelijk kunt na – of doorvertellen, maar gelukkig dat het begrip er is… Mooi gedicht!

  4. Thijs Velthuizen schreef:

    Wat een (h)eerlijk gedicht, mooi!

  5. Leidse Glibber schreef:

    soms zijn woorden overbodig

  6. די מריו schreef:

    Herinneringen zijn soms zo duidelijk, daar kan geen gesproken woord tegenop.

    Love As Always
    Di Mario

  7. merel schreef:

    zonder woorden …. dat is pas echt bij elkaar

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Wauw die is mooi Alexandra! En alles stroomt… en vloeit ineen….

Geef een reactie

