het warme zand

ik dacht
dat ik je
zag staan
op het zand
nog net voor
de zon onder
wilde gaan
in het klein
als een droom
dichtbij
maar het was
meer dan dat
ik had je
voor even
terug in mijn
leven

 

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

12 reacties op “het warme zand

  1. Wauw.. ik ben weer even stil.. Wat schrijf je toch mooi en pakkend! With love ♥ S.

  2. sjoerd schreef:

    Ik vind deze super.

  3. terrebel schreef:

    Tikkie triest maar ook mooi. En begrijpelijk…xxx

  4. Mooi ontroerend klein gedichtje. Geïnspireerd door jouw gedicht kwam de volgende haiku “bovendrijven”:

    slechts ik en de zee
    de herinnering aan jou –
    ze overvalt me

  5. merel schreef:

    knap , ontroerend en ook een beetje triest

  6. די מריו schreef:

    Wauw. die laaste zin maakt het helemaal af.

    Love As Always
    Di Mario

  7. Henry Blankvoort schreef:

    Warme herinnering die altijd bij je blijft! Heel mooi .. Vast houden! x

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Soms wil je het zó graag he!

  9. C-flatpoetry schreef:

    Wow… net iemand verloren, raakt me echt.

  10. Salty Letters schreef:

    Nooit ver weg # datwatjezoekt

Geef een reactie

