just kiss me

zoals een kus
vervaagt
op mijn lippen
en dan verder danst
als een vluchtige ballade
via de golven
die zachtjes mijn haren
waait
voor er andere gedachten
tussen komen
zo zal ik me voelen
wanneer jij mijn liefde
draagt

 

8 reacties op “just kiss me

  1. thatfullmoonguy schreef:

    Dat is goed…. als je dat moment vast kunt houden….
    Heel mooi opgevangen en verdicht in woorden, alvast ! 🙂
    Liefs, Clemens.

  2. sjoerd schreef:

    De aanraking van een kus tintelt nog uren na…

  3. Een mooi gevoel als je zo de liefde kunt dragen.

    Love As Always
    Di Mario

  4. Dos schreef:

    Oeiiii wat mooi … Wat een geluk voor diegene die jouw liefde mag dragen. Je hebt de lente in je bol pretty woman! Toch ga ik proberen je kus te vangen .. ondanks de afstand en het onbekende, proef ik je lippen en probeer te visualiseren! Mmmm

  5. thatfullmoonguy schreef:

    Yesss… dan ken je verschillende kanten van de streek (misschien nog niet alle)! Maar zoek de goede kanten ervan he, zoals de terrasjes 🙂 ☼

  6. Leidse Glibber schreef:

    Vlinders, kussen, liefde, volgens mij is het helemaal voorjaar.

  7. merel schreef:

    zo is liefde wondermooi

  8. Salty Letters schreef:

    Liefde geeft je vleugels. Lente ook.

Geef een reactie

