op mijn lijf geschreven

ik hoor
hoe je stem
langzaam over
mijn lichaam sluipt
en je de liefde
blijvend toekent
als je elk stukje
van mijn huid
onder schrijft
tot ik helemaal
onder jouw spelling
ben verwoord
en de inkt
uit jouw hart
de mijne heeft veroverd
jouw droom
op mijn lijf geschreven
ik onderga
de streling met
een warm geluid

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

7 reacties op “op mijn lijf geschreven

  1. sjoerd schreef:

    Zo zou ik het ook wel eens willen beleven…

  2. Henry Blankvoort schreef:

    Zo verklaar je dus de liefde aan het leven! Met deze woorden zou ik kunnen leven! Prachtig ..

  3. merel schreef:

    met een mooie liefdesdans van lettertjes en woordjes

  4. די מריו schreef:

    Mmmm, dat klinkt, ehhh voelt.. ehhhh is gewoon goed zo.

    Love As always
    Di Mario

  5. Leidse Glibber schreef:

    “Ik onderga de streling met een warm geluid” mooi geschreven.

  6. thatfullmoonguy schreef:

    De liefde die wordt verdicht, eigenlijk 🙂 Heel mooi!

  7. Thijs Velthuizen schreef:

    Woorden als een zachte adem over de huid, kippenvel achterlatend.

Geef een reactie

