zinnen

als ik lees
hoeveel liefde
er is geschreven
zou ik het zo
van de woorden
willen nemen
alsof ik mij
kan omhullen
in de gedachten
die er vooraf
gingen

 

9 reacties op “zinnen

  1. Mooi gezegd, vooral het “alsof” vind ik wel een interessante nuancering in dit gedichtje. Maar feit blijft natuurlijk: niets mooier dan een warme deken bestaande uit woorden van oprechte onvervalste liefde.

  2. thatfullmoonguy schreef:

    Ah… made to love, hè? Die jas zou je goed staan Alexandra, weet ik zeker!
    Liefs, Clemens.

  3. sjoerd schreef:

    Diep gedacht, maar wel lekker.

  4. די מריו schreef:

    Dat omhullen kan als een warme deken om je heen vallen.

    Love As Always
    Di Mario

  5. Henry schreef:

    Klein gehouden maar alles zeggend .. Helemaal jij! Het is goed! x

  6. Leidse Glibber schreef:

    Kort maar krachtig gedicht

  7. merel schreef:

    omhul je maar in die woorden, ze stralen liefde uit

  8. theoscrib schreef:

    Pak daar dan nog bij de liefde die nooit beschrijven is en je zult het nooit meer koud hebben. Mooi!

  9. Salty Letters schreef:

    Ik voelde de zon in deze zin.
    Ik voelde de zin in de zon.

Geef een reactie

