reisgenoot

ik weet dat je
mee reist
het maakt me
minder bang
de liefde
die je door geeft
voel ik overal
nu leef ik meer
de dag
en duurt de nacht
minder lang
mijn gelukkigste
gevoel
waar angst
geen enkel doel
vangt
want zoals je bent
volg je me zolang
tot ik op mijn best
elk moment
opnieuw ben

 

7 reacties op “reisgenoot

  1. sjoerd schreef:

    Altijd handig, zo’n engel op je schouder…

  2. thatfullmoonguy schreef:

    O wauw… ik kwam hier om te reageren op je reaktie ๐Ÿ™‚ Maar dit is zo mooi joh. Dat alles kan samenvallen, samenvloeien; je geluk, twijfels en hoop en liefde die je weet vast te houden… alles in รฉรฉn natuurlijk geheel. Of tenminste, dat wordt het steeds meer hรจ? En dan ook nog in een ijzersterk, uniek รจn universeel gedicht… wauw. Beetje jaloers… ๐Ÿ˜‰

    Je begrijpt mijn logje en liedje helemaal; geweldig is dat Alexandra, dank je! Ja, daar gaat het om in het leven lijkt me. En die stomme rekeningen veranderen dat niet. Maar ja, ik zal ze inderdaad maar bellen en vragen of ze willen wachten op mijn vakantiegeld…. zucht.

    Heb je nog oranje koeien gezien vandaag?
    Ik ben lekker binnen gebleven haha, ik genoot vanochtend van unieke rust hier achter mijn huis.
    Meestal wordt ik wakker gekrijst door spelende of sportende kinderen. Is goed voor ze, ik weet het…. (en de rest van de dag heb ik ook geen hekel aan kinderen hoor).

    Liefs, Clemens. โ˜ผ

  3. Mooi meis. zo vol gevoel geschreven.

    Love As always
    Di Mario

  4. Henry schreef:

    Je reist iig altijd in ‘mijn’ gedachten mee Alexandra! Mooi beschreven! ๐Ÿ™‚

  5. Woow.. traantje in mn ogen.. roept heel veel bij me op! Heel mooi zeg! Blijf het zo bijzonder vinden hoe je dingen zo mooi en rakend kan formuleren! With love โ™ฅ S.

  6. merel schreef:

    met zo veel gevoel geschreven

  7. Leidse Glibber schreef:

    Hoe krijg je het voor elkaar zoveel moois neer te zetten

Geef een reactie

