waar ben ik

soms mis ik mij
en zoek ik mijzelf
in een gezicht
of in een stem
gewoon in iets
maar dan het liefst
in iets van jou
waar ik mijzelf in ken
voor het gevoel
en de gedachte
dat ik niet kwijt ben
maar gevonden
in jouw ogen
de wereld weer
in ren..

 

 

8 reacties op “waar ben ik

  1. terrebel schreef:

    Jij bent altijd dichtbij. Kijk maar eens in de ogen van je geliefde!

  2. sjoerd schreef:

    Ik ben ook wel eens even de weg in mijzelf kwijt….

  3. merel schreef:

    iedereen is al eens op zoek naar zichzelf …. mooi

  4. די מריו schreef:

    En zo kun je je het ook weer terug vinden, soms in een blik, een vleugje van een geurtje.

    Love As Always
    Di Mario

  5. Leids Glibber schreef:

    zo nu en dan rent iedereen wel eens achter zich zelf aan.

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Jaaa… zo’n spiegel is wat we eigenlijk allemaal nodig hebben he. Zien dat je echt bestaat… Jammer dat de spiegels soms allemaal tegelijk kapot zijn. Gelukkig ben je er, ook zonder (die) reflectie!

  7. thatfullmoonguy schreef:

    🙂 Songfestival….

  8. Identiteit en het almaar door veranderende leven waarin we soms maar weinig bestendige ijkpunten kunnen ontwaren, het blijf altijd lastig, maar bij het vinden van houvast, een klein sprankje hoop en we verkrijgen vleugels…

Geef een reactie

