zo draag jij

ik kan je niet
loslaten
jij tilt mij verder
met hart en ziel
in het licht
mijn huid vuurt
en elke schaduw
die los komt
is door energie
alsof de liefde
niets weegt
zo draag jij
over de grens
naar het wonder
van hoop
ik hou me vast
waar wij niet vallen
alleen dan
als het samen is

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

8 reacties op “zo draag jij

  1. sjoerd schreef:

    samen sta je een stuk sterker dan alleen…

  2. די מריו schreef:

    Samen is niet alleen sterker maar ook gezelliger.

    Love As Alwyas
    Di Mario

  3. Leidse Glibber schreef:

    als je valt vangen wij je op

  4. Henry Blankvoort schreef:

    Prachtig gedicht San. Deed me direct denken aan die eveneens mooie tekst van Willeke.

    “Samen zijn
    Is samen lachen, samen huilen
    Leven door dichtbij elkaar te zijn
    Samen zijn
    Is sterker dan de sterkste storm
    Gekleurder dan ’t grauwe om je heen
    Want samen zijn
    Ja samen zijn
    Dat wil toch iedereen”

    Tijdloos ..

  5. merel schreef:

    samen zijn we sterker …. ontzettend mooi …. dank je wel om het met ons te delen

  6. Dos Puntos schreef:

    Ik vind deze erg mooi Alexandra! Brengen herinneringen bij me boven aan verloren tijden. Een tijd waarin ik me de gelukkigste man op aarde voelde .. Het gaat te ver om dat allemaal uit te leggen hier, ik ben blij dat ik af en toe mijn herinneringen naast die van jou mag leggen! 🙂

Geef een reactie

