spijt

soms wil ik je
zoveel zeggen
gewoon alles
wat ik beleef
jou vertellen
toch houd ik
het binnen
stop mijn zinnen
bij mijn gedachten
in het hier en mij
waar ze puur
in warmte blijven
maar als het me
later spijt
dat ik mijn intense
gevoelens
niet heb los gelaten
dan roep ik je
alsnog..

 

14 reacties op “spijt

  1. ZON-nebloem schreef:

    bedankt voor je mooie reactie op mijn blog :o)
    Ik kom altijd eens piepen als ze bij me komen reageren, en wat ik hier zie is waar ik van houd, korte gedichten met veel inhoud.

  2. Di mario schreef:

    Je roept maar hoor. Ik hoor het graag even aan..

    Love As always
    Di Mario

  3. aspyinthemirror schreef:

    Op het moment zelf kies je ervoor alles voor jezelf te houden.Totdat je er spijt van krijgt.
    Spijt is wijsheid achteraf.
    Beter laat dan nooit, toch?

  4. sjoerd schreef:

    Je hoeft inderdaad niet alles meteen prijs te geven…

  5. merel schreef:

    weet dat je altijd nog mag roepen en het zeggen

  6. Leidse Glibber schreef:

    maak van je hart geen moordkuil he

  7. Henry schreef:

    Oja Ik vind deze erg mooi! ๐Ÿ™‚

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Zo is dat Alexandra! Als de weg naar die ene persoon maar openligt hรจ, en je ‘m weet te vinden. Prachtig!
    Aaah, ik had die zin wel willen bedenken, stop mijn zinnen bij mijn gedachten….

    Dankjewel voor je reaktie ๐Ÿ™‚ Ja, met sommige mensen moet je heel gek zijn hรจ. Als je weet dat je zonder hen nergens was geweest…
    Liefs en zon!
    Clemens. โ˜ผ

  9. Salty Letters schreef:

    Er is voor alles een tijd #Prediker ๐Ÿ˜‰

  10. ZON-nebloem schreef:

    spijt, als je het dan nog uitpraat komt het wel goed, beter laat dan nooit, maar eigenlijk is het het beste om direct iets op te lossen

  11. Rob schreef:

    Mooi geschreven!

    Ja, een geliefde blijft ook in mijn hart ronddwalen.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

