story

ogen blauw
lippen zacht
haren los
rustend
op mijn kussen
gedachten
voor ons
zwart wit
beschreven
maar getekend
in mijn hoofd
ik speel je
leef kleur
naar jouw zinnen
als gedrukte letters
stijgen
met het verhaal
onder druppels
ik zie je
rennen op de
woorden
en verslind ze
allemaal
want daar
aan het eind
ben ik van jou

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

10 reacties op “story

  1. terrebel schreef:

    Lief! Ik hou wel een beetje van romantiek…

  2. Henry schreef:

    Erg mooie gedachten! Ik hou van het verlangen naar .. en ja, uiteindelijk is geen enkele begeerte zo machtig als het eenvoudige verlangen naar liefde!

  3. merel schreef:

    romantisch en teder zacht ….. verlangen in lieflijke woordjes geschreven

  4. sjoerd schreef:

    mooi en romantisch geschreven.

  5. Di Mario schreef:

    En dan met de vallende sterren van deze nacht. .Dat moet wel heel romantisch worden.

    Love AS Always
    Di Mario

  6. ZON-nebloem schreef:

    ik zie alexandrastoneeyes staan en ik kreeg geen verbinding met je blog, dus op google zeiden ze dat het hier te doen was….;-) hier was ik al wel eens.
    Je schrijft mooie gedichten, en dit mag zeker onder liefde geplaatst worden

  7. Leidse Glibber schreef:

    Ik blijf je gedichten zo mooi vinden had het ver vanmiddag op het terras nog over met een paar dichters.

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Ik spreek te weinig dichters! Maar geniet in stilte, goed?
    Want ze zijn echt goed, dat is waar πŸ™‚
    Ah, dus jij houdt ook wel van een goed verhaal?

Geef een reactie

