schakel

naakt
met als
enige
de schakel
van het
sieraad
een warme
deken
voor haar
geest
die niemand
neemt
maar raakt
als je er
niet
voor haar
bent

FREE A GIRL
(www.freeagirl.nl)

10 reacties op “schakel

  1. sjoerd schreef:

    Mooi geschreven, ik heb eens even op de website rond gekeken. En inderdaad, free a girl.

  2. Henry schreef:

    Mooi woorden San. De aandacht die je geeft aan dit project is goed en hard nodig. Ik persoonlijk vind de ketting niet echt super but who cares .. 😉

  3. merel schreef:

    ik ben naar de website gaan kijken en begrijp je woordjes nu ook beter , een heel mooi initiatief

  4. merel schreef:

    en de ketting ook zo juist bekeken

  5. Di Mario schreef:

    Mooi project en jij geeft er aandacht aan. Goed bezig weer.

    Love AS Always
    Di Mario

  6. Leidse Glibber schreef:

    Heel mooi dat je hier aandacht aan besteedt.

  7. zon-nebloem schreef:

    schakel….
    niet vandaag maar morgen of zo, als ik wat meer tijd heb ga ik die site ook eens bekijken….

  8. thatfullmoonguy schreef:

    O geweldig Alexandra! Ik ken ze (en vergelijkbare instellingen). Een stichting die echt aktief bezig is en meisjes bevrijdt, een van de aller, allerbeste bezigheden die je kunt bedenken. Want: gruwelijk. Ik kan er heel slecht tegen… Ik heb wel eens gedacht, als ik een fortuin had om na te laten aan iets of iemand, ging het daar naartoe…
    Maar goed dan maar kleinschalig he.

    En ik vind jouw gedicht ook een schakel in de aktie, de bewustwording. Heel mooi, zo weinig woorden, zo’n wereld die zich opent.

    Voor je reaktie, dankje! Ja, je hebt wel gelijk, ik wist het toen nooit zeker, te veel tegenstrijdige boodschappen, maar nu wel. Gelukkig.

    Knufff… en zonnestraaltjes (dan heb ik ze denk ik ook wel 🙂 ),
    Clemens.

Geef een reactie

