kus in de leegte

soms mis ik je zo
dan is alles anders
om mij heen
zie ik rozen bloeien
in een schaduw
maar mijn verlangen
kan er niet bij
en is de lucht zo blauw
dat wolken uitnodigen
maar ik kan er niet bij
alleen de stroom
van tranen brengt mij
een klein beetje
dichterbij
ik voel me eenzaam
koud zonder
tot je naam op mijn
lippen mag zijn
dan voel ik je kus
in de leegte zomaar
en zijn mijn bloemen
nog mooier
dan de schaduw
ze maakt

Dit bericht is geplaatst in liefde.

5 reacties op “kus in de leegte

  1. sjoerd schreef:

    Bij een kus hoort altijd een gedachte, dan komt alles bij elkaar.

  2. Henry Blankvoort schreef:

    Je mist haar erg hè .. Mooie woorden San! Liefs

  3. די מריו schreef:

    Missen, een leeg gevoel. Het is een rot gevoel. Die je wel mooi in woorden weet uit te drukken.

    Love As always
    Di Mario

  4. merel schreef:

    het missen dat blijft hé, gaat nooit echt voorbij …. woordjes die me ook weten te raken

  5. thatfullmoonguy schreef:

    Wauw… dat ken ik wel, dat gevoel, al zal het voor een ander iemand zijn, natuurlijk. Ik zou haast zeggen, een gothic gedicht…
    Mooi, heel mooi.
    Knufje.

Geef een reactie

