sleutel

wat zou jij doen
als ik mijn liefde
presenteer
op tafel leg
tussen alle
borden en
glazen in
op een blaadje
met groen
spiegelend
tegen het zilver
en vurig aan
het helder wit
wat zou jij doen
als ik de vraag
serveer
zonder dat ik
aan tafel zit
maar onder aan
het bericht
jou de sleutel
van mijn wereld
bied..

12 reacties op “sleutel

  1. Leidse Glibber schreef:

    Ik zou hem aanpakken en koesteren als een mooi gedicht.

  2. Henry schreef:

    Wouw .. Je weet waar ik van hou. Heerlijk schrijfsel. Tussen de regels ligt de sleutel en wie zal de gelukkige zijn die hem weet te vinden? X

  3. ZON-nebloem schreef:

    ja, wat zou hij doen…..
    de sleutels naar iemands hart is hier prachtig geschreven

  4. sjoerd schreef:

    Ik zou het wel weten…

  5. Dos Puntos schreef:

    De sleutel ligt verborgen aan het einde! πŸ˜‰ Een bijzonder en boeiend gedicht, bedankt voor het sharen.

  6. Di mario schreef:

    Zoiets moet je wel oppakken en koesteren. Mooi geschreven.

    Love As Always
    Di Mario

  7. dos schreef:

    Midden in de nacht, alleen, maar ook nog met jouw woorden. Dankbaar. Ze geven troost, ze geven hoop en ook verlangen. Ik ben blij met wat ik voel, het is meer dan menig mens kan verlangen! πŸ™‚

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Je weet het nΓ³Γ³it!

  9. merel schreef:

    bijzonder mooi , ik zou de sleutel koesteren en de persoon met heel veel zachtheid en liefde omringen

  10. Dit is wel de ultieme beschrijving van iets heel speciaals “voorgeschoteld” krijgen

  11. Leidse Glibber schreef:

    Heb je op Ribs&Blues toevallifg Sugarboy and the Sinners nog gezien, leuke nieuwe Leidse band die zelfs in Amerika al succes hebben gehad.

Geef een reactie

