vrije voeten

ik heb je
mijn droom
en gevangen
kijk je me aan
niet loslaten
bijt ik mijn lip
want al mijn
gedachten
wachten daar
zoeken adem
brengen zucht
op vrije voeten
in de hoop
dat jij ook blijft
staan

7 reacties op “vrije voeten

  1. terrebel schreef:

    Dat moment van wakker worden met de gedachte: ‘Die is zo mooi dat ik die wil opschrijven!’ en dat je dan pen en papier pakt en de droom inmiddels is vervaagd…maar de herinnering blijft! En hopelijk ook de glimlach.

  2. Dos Puntos schreef:

    Ik weet hoe dat voelt. Ik voel het namelijk ook. Prachtig hoe je het onder woorden brengt. Het lijkt alsof je mijn gedachten verwoord. Ik vind je schrijfsels erg mooi, ben blij dat ik je deelgenoot mag zijn. Liefs

  3. sjoerd schreef:

    Ik droom helaas te weinig…

  4. די מריו schreef:

    Als ik droom.. gelukkig niet vaak, is het eigenlijk altijd wel negatief. Ik bedoel dan dat ik het onthou dan natuurlijk, want iedereen droomt natuurlijk.

    Love As alwyas
    Di Mario

  5. ZON-nebloem schreef:

    op vrije voeten, dat is een droom op zich

  6. merel schreef:

    een droom heel mooi weergegeven, voor vannacht wens ik je een super zachte droom

  7. Leidse Glibber schreef:

    Meestal vind ik dromen heerlijk

Geef een reactie

