wie

wie vraag je
als de nacht
niet langer slaapt
de dag te ver is
om terug te gaan
een sterrenhoop
onbereikbaar lacht
en je gevoel
de tijd bepaalt
hoe kun je
op dromen landen
als niemand vertelt waar
is daar een maan
voor nodig
of kan het ook zonder
wie steekt een hand
uit de mistige laag
is er om de leegte
op te vullen
wil de wereld extra duwen
wie is nog wakker
als de aarde draait..

 

 

10 reacties op “wie

  1. sjoerd schreef:

    Ik kan er vandaag niet echt iets van maken, ga daarom maar even slapen…

  2. merel schreef:

    daarboven is knipperlichtje dat nog wakker is , dat waakt over jou en je een vederlicht schouderklopje geeft

  3. terrebel schreef:

    Gelukkig zijn er altijd gedachten om je gezelschap te houden. En blijf dromen want soms, heel soms, wordt fantasie werkelijkheid. Maar alleen voor wie dat wil.

  4. Leidse Glibber schreef:

    Dromen zijn bedrog zeggen ze, laten ze lekker jou waarheid wezen.

  5. Di Mario schreef:

    Bij ons is er alijd wel iemand wakker. Dus dat komt wel goed hier in huis.

    Love As Always
    Di Mario

  6. Henry Blankvoort schreef:

    Ik steek mijn hand uit. 😉

  7. thatfullmoonguy schreef:

    Als die rust weg is, en je een brug kunt gebruiken naar die (even ) achtergelaten wereld… of houvast inderdaad, in de koudere wakkere wereld; wie is zó wakker dat ie er altijd is… zucht.
    Heel mooi Alexandra! Hoe jij haast onbenoembare gevoelens op een eigen manier weet te formuleren!

    Dankje voor je reaktie.. ja. Pfff. Het ís ook verdrietig. Zaterdag was ze opgehouden naar de voetbalwedstrijd van Nederland te kijken, omdat ze dacht dat ze slecht speelden door haar… Ik dacht dat we net goed bezig waren. Dat het uitwissen ongedaan werd gemaakt.
    Het komt zeker diep van binnen… het raakt haar in haar bestaan, en mij ook, omdat ik daar ook vandaan kom, uit het niets. Dus ik ken het zo goed en ik weet dat het anders kan, daarom heb ik haar beloofd dat ze er voor mij altijd zal zijn en ik voor haar; maar dat kost een energie die je maar voor één persoon kunt opbrengen…
    Pfff.

    Liefs, en nog wat zonnestraaltjes extra ☼.
    Clemens.

Geef een reactie

