just me

if you only knew
how lonely it is
above the ground level
then you wouldn’t ignore
just appreciate me
for my courage
to be myself
and I

7 reacties op “just me

  1. sjoerd schreef:

    Lef moet je wel hebben om altijd jezelf te blijven.

  2. Di Mario schreef:

    Je alleen voelen is nooit leuk.

    Love As always
    Di Mario

  3. Leidse Glibber schreef:

    Veel mensen hebben niet het lef zichzelf te zijn

  4. merel schreef:

    Mooi dat je dat kunt

  5. thatfullmoonguy schreef:

    Zo!!!!! Mee eens! Dus in dat opzicht niet alleen….

  6. Henry schreef:

    Je weet al van mij dat ik dit een heel mooi schrijfsel vindt. Een schreeuw, hartekreet .. Kort maar zeer gevoelig verwoord. Ieder mens is bijzonder, en jij bent bijzonder op je eigen manier. En dat wordt niet altijd gewaardeerd. Wat mensen eigenlijk tegen elkaar zeggen is: als jij niet gaat staan voor wat jij waard bent, dan hoef ik dat ook niet te doen en dat is wel zo veilig. Lekker makkelijk .. Dus als je er vanuit gaat dat iedereen kwaliteiten heeft die hem of haar uniek maken, gaat het niet meer om de vraag of je ergens goed in bent. Er ontstaat dan een nieuwsgierigheid naar welke kwaliteiten dit zijn, bij jezelf en bij anderen. En dat maakt iedereen bijzonder en ons/het leven mooi.

    Ja moest het ff kwijt .. en daarom ook je tekst nog maar eens herplaatst op een foto van mij .. Om er nogmaals aandacht aan te besteden .. xx

  7. zon-nebloem schreef:

    fijn dat je uzelf kan zijn; daar heb je idd niemand voor nodig

Geef een reactie

