stemmen

als alles stil wordt om ons heen
en het enige geluid wat er leeft
opgaat in het donker van het
wolkendek
dan kan het niet anders zijn
dat de sterren
het juiste licht beschermen
en al die stemmen veilig brengt
waar ze in rust hoorbaar
blijven..

8 reacties op “stemmen

  1. thatfullmoonguy schreef:

    En dat… is ook vertrouwen he. Vertrouwen dat het in het grote geheel, allemaal zijn plek en zijn tijd zal vinden. Heel mooi Alexandra, en weer kort maar krachtig! Hou ik van.

    Dankjewel voor je reaktie! Klopt helemaal… dat vertrouwen, dat doet ’t ‘m. Vaak denk ik de laatste jaren echt wel, dat ik er in een bepaald opzicht ben – ik ken nu niet alleen mensen die er zijn, of ik ze nu zie of niet; ik wéét ook zelf dat ik besta, ben niet meer van spiegels afhankelijk. Ik zal blijven staan of overeind klimmen, hoe dan ook. Maar toch blijft het in het licht onzekerder dan in het donker, raar maar waar…

    Leuk weer van je te horen Alexandra, het was rustig hier. Ik hoop dat je lekker de zomer aan het vieren was!
    Liefs en ☼ ,
    Clemens.

  2. merel schreef:

    heel mooi, ik voel de verbondenheid

  3. Leidse Glibber schreef:

    Vertrouwen is het belangrijkste wat er in het leven is.

  4. je bent er weer, hopelijk was het een fijne vrije tijd voor je :o)

  5. Rob Alberts schreef:

    Prachtig beschreven met ontzag gelezen.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

