ademzacht

jouw ritme
zo ademzacht
smelt langzaam op mijn huid
wat ik voel
kent geen morgen afstand
het is mijn geloof
dat het kan
ik koester de druppels
en sluier mijzelf door de nacht
naar het uitzicht
op jou
lieve schat

Dit bericht is geplaatst in liefde.

10 reacties op “ademzacht

  1. Henry schreef:

    Zelden zo iets moois gelezen! Wou dat ik het geschreven had! Het is puur en liefdevol. Complimenten San!

  2. terrebel schreef:

    Als antwoord op dit wonderschone stuk een haiku die ik zo’n 25 jaar geleden schreef:

    Adem zacht mijn Lief
    Hoort nu eens
    hoe jouw adem
    de mijne bemint

  3. sjoerd schreef:

    Waar haal je de woorden vandaan…

  4. Leidse Glibber schreef:

    Weer zo heel mooi geschreven. Off topic, als je naar Leiden komt wel van te voren een gil geven he.

  5. merel schreef:

    wonderwonder mooi , zo liefdevol

  6. zo mooi schrijven, dat kan ik niet, het raakt

Geef een reactie

