fade away

I’m just too late
when they got there
arrived with nothing
even before they are spoken
while they fade into dust
without a kiss or touch
simply lost
and I still cry
for all the words and more
that they will live again
somewhere
where eyes have read
love

Dit bericht is geplaatst in liefde.

7 reacties op “fade away

  1. sjoerd schreef:

    Een beetje vreemd, maar wel mooi…

  2. Henry schreef:

    Of is het, een beetje vreemd maar wel lekker? lol En ja, ik vind wel mooi! (misschien omdat ik de Nederlandse versie ken!) 😉

  3. Leidse Glibber schreef:

    hij is inderdaad apart en ik ga eens op zoek naar de nederlandse versie 🙂

  4. ik vindt het mooi, en dacht dat je het zelf geschreven had, maar nu ga ik ook eens naar de vertaler 😉

  5. Merel schreef:

    Mooi ga ook naar de vertaling kijken om het nog beter te begrijpen

  6. Henry schreef:

    Haha lol. Nu wil iedereen de NL versie lezen! Ga je die er onder zetten San? 😉

Geef een reactie

