hij..

hij is zo lief
zijn stem
verandert alles
zie hoe mijn
lichaam danst
kronkelt tussen
zijden lakens
ik zucht
hij lacht
en regen valt
waarop ik drijf
langzaam
naar de grote zee
van ons hart
waar hij speelt
doop ik mij
in de hoop
dat zijn muziek
voor altijd
blijft

Dit bericht is geplaatst in liefde.

10 reacties op “hij..

  1. Henry schreef:

    Ten eerste .. 😉 heb je weer een geweldig mooi nummer toegevoegd aan je lijstje. Je moet ook Maybe You van Andy luisteren. 😉

  2. Leidse Glibber schreef:

    dat zal hele mooie muziek zijn

  3. sjoerd schreef:

    In deze tijd gaat muziek nooit verloren, het wordt hooguit vervangen…

  4. muziek zit in je, dat gaat nooit weg, als je je goed voelt

  5. Henry schreef:

    Heerlijke liefdesroes. Als je daar eenmaal inzit hoeft het niet meer te stoppen, wil je er in meegaan, Je volledig aan elkaar en alles om je heen te vergeten!

  6. Henry schreef:

    aan elkaar geven .. 😉

  7. thatfullmoonguy schreef:

    Ook ik dacht: eens kijken of er nieuwe liedjes zijn toegevoegd. Mooi! Geweldig hè, hoe muziek je kan doen smelten. En ja, soms valt het ook tegen als het opeens niet meer zo werkt, maar het kan terug komen. Of… er is muziek die nog beter, of anders is…. ik heb het zelfs met een bosliedje 🙂 Muziek is super.
    En jouw gedichten ook.
    Esmeralda is zeker anders Alexandra! Net als alle anderen, maar pfff…. één ding hebben ze gemeen: ze zijn verdraaid eigenwijs en eigenzinnig! Je zult er maar mee moeten leven.

    Fijne zondag, als je dit nog vandaag leest natuurlijk. Anders bewaar je ‘m voor volgende week 🙂
    Liefs, Clemens. ☼

  8. Merel schreef:

    Als liefdes muziek zo,mooi

  9. thatfullmoonguy schreef:

    Haha, mooi! Pfff, ik typ dit terwijl ik aan het overschakelen ben van lenzen naar bril. Zucht. Lastig hoor. Maar ze zeggen dat het zal wennen… dat zou wel fijn zijn.
    xx

Geef een reactie

