schrijvershart

ik wil de pijn
in ondiep water
voelen
mijn voeten
op de keien
door het
blauwe water
leiden
ik wil mijn
schrijvershart
laten bloeden
naar alle beekjes
waar spiegels
vloeien
ik wil mijzelf
met woorden
voeden
en koesteren
dat mijn gedachten
in vrijheid
groeien

5 reacties op “schrijvershart

  1. Leidse Glibber schreef:

    vrijheid in woord geschrift en gedachten is het hoogste goed wat we kunnen hebben.

  2. ZON-nebloem schreef:

    jezelf willen zijn is al een heel bevrijdend gevoel….

  3. Di Mario schreef:

    Vrijheid is een ruim begrip. Wie is er vrij en wanneer voel je je vrij.

    Love As Always
    Di mario

  4. sjoerd schreef:

    Vrij zijn om te schrijven wat je wilt, dat kan niet overal, dat moeten we in ere houden.

  5. thatfullmoonguy schreef:

    Ja!!! Prachtig joh! ☼

Geef een reactie

